streda 1. mája 2013

Prvomájová jazda-okruh cez Zlatníky,Kulháň,Duchonku a Topoľčany


Veľmi sa mi nechcelo, ale lákavé počasie nakonec urobilo svoje-vyraziť do prírody a neleňosiť na 1.mája!
Najskôr som strávil polhodinku hľadaním  cyklosandálov,"zapatrošených" po zime, ale nakonec sa zadarilo a o 8.30hod som na ceste. Vietor príjemne pofukuje a v Zlatníkoch dávam pauzu na jedno orosené- pred kilometrovým stúpaním ponad Kulháň. Tu počasie vylákalo kopu "turistov" a priestranstvo je zaplnené autami
Na Kulháni

Pred akciou
 Po krátkej prestávke sa ponáram do tieňa stromov a o chvíľu som na Duchonke. Aj keď je únavná horúčava, návštevníci využívajú tieň reštiky a nik sa nekúpe. Vystúpam na hlavnú a potom už klesám cez Jacovce a Tovarníky do Topoľčan. Tu sa stavím u kamaráta a o pol štvrtej už upratujem bicykeľ do pivnice.
Cez počiatočnú nechuť som rád, že som Prvý máj "neslavil" ničnerobením.....
Uvítanie na Kulháni

Rázcestie


Topoľčanský hrad a Podhradie

Duchonka
Konečne je jar TU!

1 komentár:

Daniela Augustka povedal(a)...

Pri mojej vlaňajšej májovej návšteve Topoľčian som navrhovala môjmu bratovi a švagrinej, aby sme si urobili malý cyklovýlet na Duchonku, ale nebola som úspešná :-(

Práve som napísala nový príspevok na môj blog, príď si ho prečítať a pozvi aj tvojich cyklokamarátov:
http://reminiscencie.wordpress.com/2013/05/17/mlady-slovak-karol-na-ceste-okolo-sveta/